Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2016

Χριστουγεννιάτικα στολίδια με μουσικό χαρτί!

 Γειά σας φίλες μου!
Είπα να καλοσωρίσω το 2017 με έναν διαφορετικό τρόπο...Έντυσα 4 cd με χαρτί μουσικής, τα διακόσμησα με ντε κουπάζ από χριστουγεννιάτικη χαρτοπετσέτα, κόλλησα τους αριθμούς στο κέντρο καθενός, τα ένωσα μεταξύ τους και...αυτό είναι το γούρι μου για το 2017!

Το επόμενο είναι μια κούπα διακοσμημένη και αυτή με χαρτί μουσικής, ένα κόκκινο κερί και μερικά υλικά από τη φύση.

 Το δεντράκι μου από βιβλίο διακοσμημένο με πράσινη χρυσόσκονη, μαζί με μια πέτρα που είχα ζωγραφίσει παλαιότερα που αναπαριστά τους 3 μάγους.


 Και τέλος έφτιαξα ένα αστέρι με μουσικό χαρτι και αυτό...έτσι για να δώσουμε μια άλλη νότα στα φετινά Χριστουγεννα που πλησιάζουν!



 Με αυτή την ανάρτηση παίρνω μέρος στην αντίστροφη μέτρηση για την τρίτη εβδομάδα που διοργανώνει το blog της Δέσποινας
Να  είστε όλες καλά !!!
 Καλό Σαββατοκύριακο!!!!!!

22 σχόλια :

  1. Το γούρι σου για την καινούργια χρονιά υπέροχο!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι θαύματα κάνετε! Σας ζηλεύω!
    Καλημέρα Μεταξία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι όλα πανέμορφα Μεταξία μου!!! Και του χρόνου να είσαι καλά, χρυσοχέρα φίλη!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ! Και αγαπώ πολύ τις παρτιτούρες! Μου έδωσες πολλές ιδέες!
    Και το μπουκάλι στην προηγούμενη ανάρτηση... όνειρο!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά, κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μου άρεσε πάρα πολύ η ιδέα σου με τις παρτιτούρες, ειδικά για το γούρι!Σ΄ευχαριστώ πολύ πολύ για την συμμετοχή σου και αυτή τη βδομάδα!Πέρνα αύριο από το μπλογκ να δεις όλες τις συμμετοχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανέμορφο το γούρι σου με τα μουσικά θέματα !!!! Να είσαι καλά και του χρόνου και χαρούμενες γιορτές !!!!! Φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανέμορφο του γούρι σου, το ζήλεψα! Τελικά, πόσα πράγματα μπορεί να φτιάξει κανείς με αυτά τα cd!!!
    Αλλά κι ό,τι έφτιαξες είναι όμορφο, Μεταξία μου. Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όλα υπέροχα, βασισμένα σε όμορφες ιδέες...ελπίζω οι γιορτές σου να έχουν τον πιο ωραίο ρυθμό!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η πρώτη ειδικά φωτογραφία,
    είναι εκπληκτική! Καλό απόγευμα,
    πολλά φιλιά Μεταξία μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όλα μου άρεσαν, πανέμορφα!!! και του χρόνου με υγεία!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ, μα πολύ όμορφο Μεταξία μου το γούρι σου!!! Καλές γιορτές εύχομαι από καρδιάς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι όμορφα που είναι να αξιοποιείς άχρηστα αντικείμενα και να φτιάχνεις υπέροχα πράγματα!!!
    Γεια στα χέρια σου!!!
    Να είσαι καλά και καλή εβδομάδα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ποσο μου αρεσουν οι νοτες τωρα τα χριστουγεννα!!τις χρησιμοποιησα κ εγω σε πολλα απο αυτα που εφτιαξα!!!
    Μου αρεσε ιδιαιτερα το φλυτζανι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΠΟΛΎ ΌΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΝΌΤΕΣ, όπου και αν τοποθετηθούν!
    ΚΑΛΆ ΧΡΙΣΤΟΎΓΕΝΝΑ Μεταξία μου!ΜΕ ΥΓΕΊΑ και ΑΓΆΠΗ!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ όμορφο το γούρι σου, Μεταξία μου!!!! Οι παρτιτούρες είναι εξαιρετικό υλικό για τέτοιου είδους κατασκευές!!! Και οι άλλες σου δημιουργίες είναι πολύ ωραίες, αλλά το κρεμαστό 2017 ξεχωρίζει!! Με το καλό να υποδεχθείς τον νέο χρόνο!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χριστουγεννιάτικες νότες λοιπόν! Εγώ είμαι τυχερή που έχω λίγες από τις νότες σου. :) Καλά Χριστούγεννα Μεταξούλα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Έπιασες το νόημα των Χριστουγέννων με νότες και το βρίσκω ιδιαίτερα ρομαντικό και πολύ όμορφο Μεταξία μου....καλές γιορτές και με πολύ τύχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. τι ομορφες δημιουργιες ειναι αυτες ...
    μπραβο Μεταξια μου ..καλή συνεχεια
    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Και του χρόνου Μεταξία, οι δημιουργίες σου για τον καινούργιο χρόνο είναι πολύ πολύ όμορφες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Eυχαριστώ πολύ φίλες μουγια τα όμορφα σχόλιά σας!!Είπα να δώσω μια νότα αισιοδοξίας με τις παρτιτούρες ,στις κατασκεύες μου και να γίνουν λίγο ρομαντικές!Χαίρομαι που σας άρεσαν .Η παρουσία σας με τιμά,να είστε όλες καλά ,θα περάσω και εγ΄΄ω απο τα σπιτάκια σας ,καλή συνέχεια στις δημιουργίες σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πάρα πολύ όμορφα Μεταξία! Τελικά μου ταίριαξε πολύ το χαρτί στη Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση! Και του χρόνου να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Back to Top